MEDIATHEEK

Welkom in de Mediatheek!

In de mediatheek kun je boeken vinden in allerlei talen, waaronder natuurlijk Nederlands, Engels, Frans en Duits. Ook kun je voor school werken, al dan niet op een computer. Bij de balie van de mediatheek kun je ook terecht voor het aanvragen van een nieuw wachtwoord, het lenen van een koptelefoon en opladen van je printtegoed.

Via de website van de mediatheek kun je zoeken naar boeken, maar ook online toegang krijgen tot een aantal databanken, zoals de krantenbank en de uittrekselbank. Hierin kun je op zoek naar informatie. De website vind je hier AuraICX (auralibrary.nl).

In de catalogus kun je al onze boeken vinden. AuraICX (auralibrary.nl). Download de ‘Aura Library App’ en maak met je leerlingnummer een eigen account aan, zodat je gemakkelijk boeken kunt reserveren en verlengen.

Openingstijden

• Maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag 8.30 – 12.30 uur en van 13.00 – 16.00 uur
  • Woensdag van 9.00 – 16.00 uur