Activiteiten Commissie en Leerlingen Bestuur

Alle leerlingen op school zijn automatisch lid van de leerlingenvereniging van het Rijnlands Lyceum Wassenaar. Jaarlijks wordt er een Activiteiten Commissie (AC) gevormd. De leden van de AC organiseren allerlei activiteiten buiten de lessen.
Naast de AC is er het Leerlingen Bestuur (LB). Dit bestuur wordt ieder jaar in december samengesteld. Het LB behartigt de belangen van de leerlingen in de school. Het LB staat klaar voor alle leerlingen die willen meedenken om de school nog leuker en beter te maken.

Het LB bestaat uit één of twee afgevaardigden vanuit de AC; de leerlingengeleding van de MR; één afgevaardigde uit de Technische Commissie (TC); en 4 leerlingen, van  RLW/ISW uit de onderbouw en bovenbouw.