HAVO

Het Rijnlands heeft een kleinschalige HAVO met aandacht voor de individuele leerling. Alle klassen hebben hun eigen mentor en hebben wekelijks een mentoruur. Tijdens dit uur is er aandacht voor de leerlingen, het groepsproces en studievaardigheden. In de onderbouw werken met de mentoragenda en Tumult voor de profielkeuze en in de bovenbouw met Remind Learning.

Het Rijnlands staat garant voor gedegen onderwijs en haalt het beste uit iedere leerling.

Het HAVO-diploma van het Rijnlands biedt de leerlingen de kortste weg naar een HBO-opleiding, daarnaast gaan steeds meer leerlingen ook verder voor hun VWO-diploma.
Naast goed onderwijs biedt het Rijnlands vele extra’s voor haar HAVO-leerlingen, zoals o.a. :

• Kunstklas op de kunstacademie
  • Cambridgereis in klas 2