Brugklasfeest

20 september 2023

Op vrijdag 29 september hebben we ons jaarlijkse brugklasfeest, waarmee we de kennismakingsperiode als het ware afsluiten.

Afbeelding met tekst, Lettertype, grafische vormgeving, Graphics
Automatisch gegenereerde beschrijving

De organisatie ligt in handen van de peters en meters en zij hebben als thema “Proud to be fout” bedacht. Dit betekent dat de leerlingen, mentoren, peters en meters een outfit mogen kiezen, die past binnen dit thema!

Leerlingen hoeven echter niet verkleed te komen.

Muntjes voor frisdrank en versnaperingen zijn die avond te koop voor €1,– per stuk. Leerlingen kunnen de muntjes per stuk of per 5 kopen en kunnen betalen door een QR-code te scannen. Contant betalen kan ook, maar wel bij voorkeur gepast.

Omdat we niet zoveel plastic willen gebruiken, werken we met herbruikbare glazen, die de leerlingen tegen een borg van één muntje meekrijgen. Bij inlevering van een beker, krijgen leerlingen contant een Euro statiegeld terug.

Het feest begint om 19.30 uur en duurt tot 22.00 uur.

Het feest vindt plaats in het atrium en de toneelzaal van de school, er zal muziek gedraaid worden, maar daarnaast zijn er ook andere activiteiten, er wordt bijvoorbeeld ook een film vertoond en er worden spelletjes georganiseerd.

Gezien het late tijdstip adviseren wij u om de kinderen niet terug te laten fietsen, mocht uw kind wel op de fiets teruggaan, graag een berichtje aan de mentor.

We gaan er met elkaar een leuke avond van maken. En we wensen alle leerlingen heel veel plezier!

Met vriendelijke groet,

Namens alle mentoren

Martin de Vries (Afdelingsleider brugklassen)